Een gapyear studeren aan Denison University!! - Reisverslagen van Seymour Lubbers - WaarBenJij.nu Een gapyear studeren aan Denison University!! - Reisverslagen van Seymour Lubbers - WaarBenJij.nu
Een gapyear studeren aan Denison University!!

Dag allemaal!!

Dit jaar doe ik een gapyear!!
Niet zomaar een gapyear, Ik ga een jaar studeren in Amerika!!

Ik heb er onwijs veel zin in en via deze blog kunnen jullie mijn belevenissen volgen!!!

groetjes,
Seymour

Recente Reisverslagen:

21 December 2014

Winter Break

01 September 2014

Op weg naar Denison University!!
Seymour

Hoi allemaal!!! Op 9 augustus ben ik vertrokken naar Amerika om een jaar te studeren op Denison University in Granville Ohio. Op deze blog zal ik mijn belevenissen beschrijven en kunnen jullie mij een beetje volgen!

Actief sinds 02 Sept. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2507

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2014 - 01 Juni 2015

Een gapyear studeren aan Denison University!!

Landen bezocht: